Tam 32+0 da kontrolüm vardı 1680 gr 42 cm di. 41 kilo ile hamile kaldım şu an 53 kiloyum. Baş çevresi ve bacakları haftasıyla uyumlu çıkmasına rağmen karın çevresi 2 hafta geride çıktı. Doktorumun da morali bozuldu ve 6 gün sonra tekrar çağırdı. Bu süreçte et yumurta ve sebze ye dedi şu an et ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum. Buraya yazıp post açtım konuyla ilgili çünkğ moralim bozulmuştu. Bir annemiz her gün öğle yemeğinde mercimek yememi farkı göreceğimi söyledi. Her gün yiyorum inşallah bebişlerimiz kilo alır gelişimleri sağlıklı olur. Et ve yeşil mercimeğin protein değeri aynıymış o yüzden yenmesi gerekiyormuş bakalım ben deniyorum şimdi her gün yiyip öyle gideceğim kontrole. Sizde deneyin isterseniz kendinizi üzmeyin sağlıkla gelsinler 🌸