Minnnosanne 3,5 yaşında kızım var benimki de kreş çocuğu başladığındadir artan geçmeyen öksürüğü vardı doktor alerjik dedi ne ilaçlar kullandık ,buhar makinesi falan filan bu arada ben de saglikciyim zaten doktor geçmiyorsa kreşten alına getirdi neyse ben de en son neymiş bu kozalak şurubu dedim onla beraber karadut pekmezi de aldım çocuk bir balgama sokuldu ki anlatamam hala hafif kuru öksürüğü oluyor tabi geniz akıntısı var ama o geceleri uyutmayan inatçı öksürük bitti çok şükür düzenli icirmeye de devam ediyorum