Sudeyrzaslan 32 haftalığım. 3-4 haftadır ara sıra karnım çok sertleşiyordu ben bebek toplanıyor sanıyordum çünkü bir ağrı duymuyordum sadece patlayacak gibi oluyordum. Burdan öğrendim ki bunlar kasılmaymış. Ve benim son 3-5 saattir ara sıra yoklayan çok da düzenli olmayan sertleşmelerim var ve ağrı da eşlik ediyor adet sancısı gibi ama biraz daha hafifi. 31 ocakta kontrolüm vardı alttan bakılmıştı hatta her şey normaldi. Sizce bu kasılmalar yalancı kasılma ve normal mi?
Dnss0050 Sudeyrzaslan benim 38+5 ama aynı şikayetleri söylüyorum alttan bakan yok nst sancı gözükmüyor diye bakmıyorlar ama 32.haftada olabilir doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum benimde hep rahmim ağrırdı kasıklarım arada karnım sert olurdu ama dinlenince geçiyordu
Dmrcn Ben bu kasılmalarla doktora gittiğimde rahim ağzında 2,5 cm açılmam oldugunu erken doğum riskim oldugunu öğrendim bütün gün ilaç içip yatıyorum 32 de öğrendim çarşamba kontrolum var doktor 34 ü görmemiz gerek dedi bi kontrol ettirin