Zeynepkozan Bayanmucize Evet normal ama cocuk rahime yerlesiyor fakat sizi cok rahatsiz edicek boyuttaysa doktorunuzla bir gorusun bende ayni sorunu yasadim kanamam olmamasina ragmen progestan kullan dedi
Elizveannesi Bayanmucize adet ağrısı gibiyse, belki biraz daha fazlaysa normal. Ama dayanılmicak bi hal alırsa falan lütfen hemen acile git, Dr.un varsa Dr.una danış.
Cagla96 Benimde çok ağrırdı baya da devam etti şuan 18+6 hala arada agrır. doktor normal olduğunu söyledi rahmimiz genişliyor bebek yerleşiyor. Muayenelerini aksatma sen yine canım 😘