Kevserergullll başlık sahibinin sorusuna bir cevabım yok maalesef ama size şöyle diyebilirim okuduğum çoğu yerde ilk gebelik olduğu için anlayamamız bile normal oluyormuş ve zaten sizin haftalarınızda daha yeni yeni hissedermişsiniz. en net 22 den sonra hissedersiniz içini ferah tutun 🌸