Aymesev Rabiaoguz keske bu konuda kimse beni anlamasa 🤣🤣🤣 aman aman bi artma olmadı bende ama artık kılsız olmak istiyorum nasil bi duygu cok merak ediyorum 🤣🤣 Allahim bizede yasatsin o duyguyu cok amin 🙏🏼
Ssraa Rabiaoguz bence bir anlık deli cesaretni topla ve git sonrası sürekli gelir zaten düşünmeden gidersin
CansuCaTurkmen Ssraa aldırma bence 3 aydan sonrası rahat geçer dökülür. Daha çok çatlamaya kasılmaya sebep olursun boşver
Ssraa CansuCaTurkmen 3. Ayımın sonundayım bir kere aldırdım bir daha aldırmayayım o zaman inşallah dökülür hatta çıkmaz inşallah
Buurcuu Ssraa öyle yaptım zaten ilki ni bi kuaförde aldırdım baktım sivilce oldu ikinci de başka kuaföre gittim yine oldu ondan sonra kuaföre sordm niye oluyo diye cildin hassas ağdaya gelmiyodur dedi
Ssraa Endegerlimoglum yıllardır kadınların öndegelen sorularından biridir kansere çözüm bulundu kıla bulunmadı yaşayıp gidelim n’apalım😁😁
Endegerlimoglum Ssraa yok ben yaşarken kafayı yiyorum dert ediyorum kendime öyle böyle değil. Az da değil heryerimde var tobe estağfurullah
Gizemkcayir Hamile kalmadan öncede vardı ama rahatsız edecek kadar siyah ve çok koyu değildi şimdi 16. Haftadayım gözüme bugün çok battı karardı mı noldu anlam verememiştim meğer yalnız değilmişim 😃
Ssraa Endegerlimoglum ben de çok ediyorum sinir krizleri geçiriyordum başlarda baktım çareyi her yeri aldırmakta buldum en sonunda ne kadar doğru bilemem
Tugbamete Ssraa bende de tatlı badem yağından sonra biraz tüylenme oldu bugün kuaföre gittim almadı dökülcek ablam zaten çok az hiç aldırma dedi dökülmezse aldırırım artık napim