Ssraa iyi ki aldırmışsın bende aldırıyorum agdayla. Şimdi neden aldırdın zaten dökülecekti diyenler kesin çıkacaktır 😂 ama tabi ki de aldırıcaz . Şahsen ben kendimi çok kötü hissederim aldırmasam 😊 temiz olmak en güzeli canım en iyisini yapmışsın . En temizide ağda iyi ki jilet felan sürmeden direk agdq yaptırmışsın