Sule0- Bende aynı haftalarda yaşadım çok kötü geçti patates hasladim yedim maden suyu içtim ama yine de doktor enterogermina önerdi probiyotik, 4 gün kullandım günde bir kez olmak üzere çok şükür ki geçti. İshal çok rahatsız bir durum hem bebek için hem bizim için bir an önce geçer umarım. Dediklerimi yapabilirsiniz..🌼