Hatice_70 Hatice_70 📍kızlar öncelikle sorum şu sancım var mi nasıl? Çünkü doktorum sürekli iyi diyo baska bişey demiyo sancı var yok fln diye.. 📍İkinci sorum da şu sanciniz yokken suyu gelip doğum yapan oldu mu
Ftmhsyn92 Hatice_70 benim gece boyunca az az suyum geldi sabah hastaneye yatışım yapıldı akşama kadar beklendi sancım gelmeyince suni sancı verildi gece 3:30 ta doğum yaptım
scucer Hatice_70 Benimkide hep iyi diyordu nasil iyi yani dedim bebek hareketli anlamında diyormuş. 39+2deyim ben yalancı sancı zorlanmalar dışında dogum sancısı diyebileceğim hic bisey hissetmiyorum 🥲 Cumaya kadar bekleyeceğiz cumartesi yatıs vericek sanırım
Hatice_70 sedseda yok mesela ben 39 haftalık oldum hâlâ bir sancı hissetmiyorum sadece sırt ağrım var sanci fln hiç hissetmeyip suyu gelip doğum yapan oldu mu gibisinden sordum canım 🫶🏻
Dnss0050 Hatice_70 benim ilk gebeliğim de öyle düzensiz sancılar vardı biraz 41 olunca gerginlik fln ama açılmam 1 cm di acilde ilerlemedi Snra 3 gün kustum fln en son gidip artık açım dediğimde doğumu başlattılar 6 saatte doğurdum suyumu doğum öncesi doktor patlattı
Nisniss Hatice_70 ben bugün öyle doğurdum tam 39+3 üm suyum 2 gün önce geldi sancım yoktu dün gece sancımda geldi kendş sancımla doğum yapabildim çok şükür❤️🥰
Elifshn04 Hatice_70 benım oğlumda hıc bırsey yokken suyum geldi hastaneye gttım yarım saate sancım başladı ıkı saate doğurdum ıkıncı doğumum bu arada yanı suyum bu anda sancı olmadan gelebılır ınsallah kolay doğumun olur benımde öyle Salı günü 40 haftaya giriyorum 🫠
Rabisozdmr Ftmhsyn92 devlet hastanesinde mi doğurdunuz . Sancıyı beklerken yanınızda biri var mıydı ya doğumhanede mi o saatleri bekliyorsunuz ☹️
Ftmhsyn92 Rabisozdmr Aydın kadın doğum hastanesinde doğum yaptım pandemi zamanı ağzımda maskeyle , sancıyı ayrı odada tek başıma çektim, özelde yanında birileri oluyor ama benim devletti ve pandemiydi kimseyi almadılar
Rabisozdmr Ftmhsyn92 Doğum yapan kadınların bulunduğu yerde mi sancını çekiyorsun benim psikolojim bozuluyor 😞 telefona izin var mı
Ftmhsyn92 Hatice_70 3 hafta öncesi 1 cm açıklığım vardı öyle 3 hafta gezdim, sancım o haftalarda bir iki kere girmişti ama çok kısa sürmüştü
Hatice_70 Dnss0050 hayır hiç yapmadi 🫢 bebeğim kiloluymus pazartesi Perşembe tekrar kontrol edecek eğer kendi halinde doğumum baslamazsa cuma günü sezeryana alacak 🤕
Hatice_70 scucer aa sizin neden yatış verilcek belki bende cuma günü sezeryana alinacagim eğer kendim doğurmazsam🥺