Bende çektim hemde hamileliğin başlarında ilk 3 ayda önerilmiyor normalde ama ben dayanacak halde değildim aylardır çekiyordum hamilelikte iyice arttı devlette dolgu olmuştu mahvetti tekrar gittim bakmadılar o sinirle kalktım kiliniğe gittim devlet hastanesine söve söve kimse kusura bakmasın klinik antibiyotik verdi bi hafta sınra gel dedi ama dedi doktor onayın laızm evrak istedi düşük tehlikem var habire kanamam oluyor bu sırada tabi tamam deidm doktordan diş çekimi yapılabilir uygun dozda uyuşturucu iğne yapılabilir ve tedavi ilaç verilebilir diye onay kağıdı alıp gidip çektirdim tam 45 dakika sürdü dişim doktorum korkarak çekti bişey olmasın diye ama özenerek yaptı sıkıntı yaşamam diye kurtuldum sonrasın da bi dikiş yara falan şuan çok rahatın diş konusunda özel tercihim artık