Kızlar 13+4 hamileyim kapıyı açmaya giderken ayağım kaydı popo üstü düştüm yaklaşık 3-4 saat oldu kalçam felan çok ağrıdı karnıma bişey olmadı ama kendimi çok kastim çok korktum düştükten sonra kanamam vs olmadı çok şükür bı sıkıntım yok ama içte kanama felan olabilir mi bunu hisseder miyim sizce?