Guzelanne28 Merhaba anneler bebeğimin kafası 3 hafta ilerden gidiyormuş büyüklük olarak , şuan 36 haftalığım doğuma uygun dedi doktor, sizce normal mi olur sezeryan mi , böyle durumda olan var mi
Bebekkkk Guzelanne28 aşko benimde kafa önden gidiyor 😂 ben sezeryan olucam zaten şeninde normal olur inşallah ya en fazla çok yırtılır 😂
bkt_bll3 Guzelanne28 benim ilk oğlumun da kafası büyük önden gidiyor dediler ve sezaryen oldum Doktorlar öyle uygun gördü ozelle de gitmiyorumdum devlet hastanesine gidiyordum
Babykalamar erkek bebekse normal oglumda koca kafaliydi😊 dogum anindada doktorunuz yirtilmamaniz icin kesi atiyor zaten o yuzden ekstra yirtilmazsiniz yani dogurana kadar kafanin buyuklugu sorun olmuyor dogururkende 2-3 sn lik bisey ben cok zayif biriyim oglumun kafasi buyuk diye dogumum ekstra zor olmadi. korkmayin dogurursunuz
Elifff23- bkt_bll3 ben de aynı şekilde devlet takipliyim normal zorlayabilir seni dedi sezeryan öngörüyorum şu an için dedi
Elifff23- Guzelanne28 aynı durum bizdede var 3 hafta ileride dedi doktor bizde 34 haftalık oldu doktorunuz ne dedi acaba bir sorun mu bu bizim doktor yok dedi ama gene de içim hep tedirgin
nkarahan Elifff23- merhaba, aynı durum şuan bizdede söz konusu, acaba doğumdan sonra sıkıntı oldu mu bebeğiniz sağlıklı mı
bkt_bll3 Elifff23- öyle yapıyorlar canım bebek doğum esnasında kafa büyük olduğu için ve önden gittiği için kanala sıkısabilir diyorlar sezaryen gerek duyuyorlar birde kilosuna iyiydi benim
bdenerigokce Guzelanne28 hihihi benimkininde kafası büyüktü doğdu hala büyük hdjdjdjdj 🌺 öncelikle maşallah, banada hep normal doğum yapabilirsin dene diyordu doktorum benide alıştırmıştı aslında ama malesef ki bebeği kanala sıkışmış😂😂😂 yani sen denemek istesen de bazen olmuyor 😂