ozlemcebecci38 Gögüs pompası almak istiyorum ikisi arasında kaldım kullanıp memnun kalan varmı yada önereceğiniz başka marka
bdenerigokce ozlemcebecci38 kiwi aldım gayette güzel çekiyor, boşuna para vermeye gerek yok Bu markaları abartan biziz zaten😂😂
ozlemcebecci38 bdenerigokce yaa bende gördüm baaya uygun diğerine göre ama kararsız kalmıştım . Elektrikli olanı sizdeki değilmi şarj kablosu falan varmı
Cennet_kusum16 Spysoft aldım elektrikli açıkçası çok para vermek mantıklı gelmedi bana hepsi aynı işlevi görüyor. Yorumlarda herkes bundan memnun kalmış onun için aldım. Henüz kullanmadım ama çalıştırdıgim kadarıyla güzel çekiyor
Semanurr0 ozlemcebecci38 Kiwi kullanıyorum ben gayet güzel tabi diğeri marka ama kiwi uygun fakat iş görüyor içinde şarj etmek için kablosu var biberonu da tercih meselesi