efef ay benim ikinci hamileliğim ilkinde bizde öyleydik annemlerden bize bir şey kalmadı alacak iyi ki varlar bu arada ,🥰 şimdi de çok heyecanlılar ama ilkte erken aldık düşük tehlikesi geçirdim çok üzülmüştüm ondan bunda da heyecanlı olunca Allah göstermesin yine aynısı olursa diye bekletiyorlar❤️ sağlıkla kavuşalım inşallah 🥰