Umrnkrhn Merhaba arkadaşlar. Elektrikli süt pompası almak istiyorum ama açıkçası çok bir fikrim yok. Allah nasip ederde yavrumu kucağına alırsam onu 4 aylıkken bırakıp ise gitmek zorunda kalacağım😞😞. Bu sebepten çalışan anneler için ürünün kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Kullanan anneler var ise fikirlerini benimle paylaşabilir mi? Marka da belirtirseniz çok sevinirim😊
Buskat Umrnkrhn avent manuel aldım çok memnunum benim işimi gördü😊 göğüs uçlarım yara olmadı çok şükür o yüzden elektriklisine gerek kalmadı
ebru_ecrin_demir https://www.e-bebek.com/ameda-lactaline-elektrikli-ve-pilli-gogus-pompasi-p-ame-4936/?gclid=Cj0KCQiApILhBRD1ARIsAOXWTztnYk96zT2MJ9WeSUvFNWNFa4tr5ApHr2ekTaKu7wZkhQ_VIlWOiSwaAjptEALw_wcB Umrnkrhn 7 sene önce kızım doğdugunda aldım daha sonrasındada en az benim dışımda 10 dogum yapan arkadaşım kullanmıştır şimdi ikinci çocugumda kullanacağım hem sağlam hem çok kullanışlı ve çift göğüs pompa Biraz fiyatı yüksek ama imkanın varsa asla pişman olmazsın
Gzddlk Brlgry Canım bende lansinoh aldım ürün elime ulaştı çalışıp çalışmadığını bi sorun olmadığını nasıl bilecez kafama takıldı jokeren aldım da garantisi var değil mi ?
Umrnkrhn ebru_ecrin_demir Bu ürünü 1 kac gün once inceledim güzel duruyor. Görsel de büyük gibi duruyor iş yerine götürmek için kullanışlı mi ve pil ile de çalışıyor mu
Kubdenya Umrnkrhn ben aldım mamojo ama hiç kullanmadim bence doğumdan sonra almayı düşün. Keşke almasaymışım
ebru_ecrin_demir Umrnkrhn öyle çok büyük değil ama bizzat canlı incelemenizi tavsiye ederim ve evet pillede şarjlada çalışıyor tek seferde iki göğüsü birden sağıp boşaltabiliyor
Busu48 Umrnkrhn aventin tek pompalisini aldim 10 günlük bebeğim var 1 haftalıkken almak zorunda kaldım göğüs uclarim catladi şuanda gayet rahatım bayağı iyi çekiyor sütü ben memnunum..