Elif60 Mrb 31 haftamda 2 doz iğne oldum kanamam oldu acaba iğneden sonra ne zman doğum yapılır hiç başına gelmiş tecrübeli anneler varmı çoğu sorduğum 2 hafta sonra doğum oldu sancılar yükseldi dedi acaba başına gelen yazabilir mi
Eliztovefasulye Elif60 benim 35 te oldu 3 cm açılma ve kanama 2 doz vurundum 37+3 te sezeryan oldum tansiyondan daha da doğmayacaktı her doğum farklıdır umarım vakti zamanında gelir
Elif60 Eliztovefasulye aşırı kanamadan dolayı erken doğma riski var o yüzden iğne olduk ama hayırlısı Allah’tan bakalım inşallah sağlıkla gelir tek dileğim bu