27+2 deyiz, 2 gündür kendini kasıyor, kafasını, poposunu çıkarıp sivrileştiriyor, sancı vurduruyor o sivrileşen yerlerden dönüp tekrar sivrileştikçe. Normal mi bu? Midem ve iki kaburgamin tam ortası açıyor sancilanıyor. Oturur vaziyette çok kalamiyorum.