Ben normalde yüzüstü haricinde başka türlü uyuyamam ama hamilelikte 12.haftadan beri yüzüstü yatmıyorum.
Sırt üstü veya yan yatıyorum. Yan yatınca da mümkün olduğunda geriye meyilli veya tam yan yatıyorum. Yüzüstü meyilli de yatmamaya çalışıyorum.
Benimki de tekmeliyor sürekli. Ama o rahatsız olduğuyla alakalı değil bence, uzanıp dinlendiğimizde genelde hareketleniyorlar. Bir de gün içindeki aktif halimize göre biz de dinlenirken daha çok hissediyoruz hareketleri.