Kontrolüm vardı, oğlum 2500 kg olmuş. Bastan bu yana 1 hafta 10 gün ileri gidiyordu zaten şu an 35 haftaya uyumlu. Normalde doğum 10 ,15 mart olacaktı , doktorum ay Sonu alırım dedi 2 hafta sonra gel gün vereceğim dedi . Yani 36 haftada alacak sanırım ultrasonda önde gitmesi doğum tarihini etkiliyor mu aynı durumu yaşayan var mı? Kızımı 39+3 de doğurdum bu kadar erken beklemiyordum açıkcasi. Sat 24 haziran aynı haftada olanlar biraz istişare yapalım