ayse68_ 36.haftamdayım doktorum normal doğum yapalım diyor. Bugün sabah nişan geldi doktoruma gittim açılma bir iki cm dedi, nstde sancı çıkmadı pazartesi tekrar gideceğim. Sanırım normal doğum olacak. İkiside baş aşağı pozisyonda birinin kafa tam kanalın ordaymış. Hayırlısı olsun🤷🏻♀️