Merhaba hanımlar, dış gebelik tanım var 5. Hfda kanama ile başladı 3-4 gün sürdü,sonra beta yukselisleri derken 10gunde zor tani kondu birkaç kez yazmıştım buraya, düşürmek için ilk iğne yapıldı 1 Hf sonra beta 850den 1350ye çıkmıştı, Çarşamba günü ikinci doz yapıldı 3 gün sonra baktır dedi doktor ve bega 1350den 1320 olmuş benim ignelerden sonra kanama vs.birsey olmadı hiç, geçen haftaya göre daha iyiyim ilaç etki ettimi etmedimi anlayamadim kanamada olmayica benzer durumu yaşayan varmı acaba