Nurdan6519 Merhaba kızlar 29 haftalık olduk ve halen kesin olarak cinsiyeti öğrenmiş değilim. Kaç tane doktora gittim bi kız dediler bi erkek dediler hangi doktora inanacağımı bilmiyorum valla 😞 hiç bir hazırlık yapamıyorum. Benimle aynı durumda olan var m
bnhkdjfkd Nurdan6519 ben de 19 haftalığım 12.haftadan beri cinsiyet peşindeyiz bi türlü doktoruna denk gelemedik haftaya perşembe tam 20 haftalık oluyor detaylı ultrasonda bakalım ne çıkacak ben de artık kesinleştirmek istiyorum hiçbir şey alamıyorum gönlümüzce olsun inşallah.😍🤩
nazazra24 Nurdan6519 aynı durumdayız kuzum 20.haftada yüzde yüz kız 27.haftada yüzde yüz erkek dedi farklı iki doktor önümüzdeki haftalarda tekrar gidicem bakalım ne olacak
bnhkdjfkd Asyaeylul2816 size tahminde bulundular mı bana önce dediler kıza benziyor sonra dediler erkek bakalım detaylıda ne olacak cinsiyet partisi yapıp sonradan değişenleride çok görüyorum bu aralar 😳
Nurdan6519 bnhkdjfkd ilk gittiğim doktor 13. haftada yüzde doksan kız dedi 14. Haftada aynı doktor erkek dedi 😁 sonra başka doktora gittim kaç kere kontrole gittiğim doktorum her seferinde kız dedi en son 1 ay önce de erkek dedi 😁 sonra ben yine başka doktora gittim üçüncü doktorum kız dedi 😁benim kafa iyice karıştı tabi
Nurdan6519 nazazra24 ya hakkımızda hayırlısı olsun tabikide kız erkek fark etmez ama insan merak ediyor yinede hazırlık yapmak istiyorum yapamıyorum
Mervettas Nurdan6519 😄😄32.haftada artık %100 erkek dedi doktor. Kızımda da aynısı olmuştu bu seferde aynı oldu 😄34.haftada bitirdim alışverişi düşün artık
nazazra24 Nurdan6519 bende o durumdayım işte bi oğlum var 3,5 yaşında bide kızım olsun istiyorum tabi ki herşey Allahtan ama emin olsam en azından ona göre hazırlık yaparım 🤷🏼♀️ senin ilk gebeliğin mi kuzum ?
Nurdan6519 hayalim35 ya bana o kadar çok bi kız bi erkek dediler ki artık hiç bir doktora inanasım gelmiyor.
Mervettas Nurdan6519 ilkinde bir kız bir erkek derken ay göstermedi bir dahakine bakalım falan diye diye o haftalara geldik. Bu sefer de kordon dolanmış dedi belli değil dedi (ben yurtdışında yaşıyorum) her kontrolde ultrason yapmıyorlar nerdeyse öyle 3 belki 3 buçuk ay geçti oldu mu sana 32.hafta en sonunda doktora söylenince alışveriş yapamadım cinsiyet belli değil diye o zaman söyledi %100 erkek yapabilirsin alışverişini diye 😄 bu sefer aslında sistem kurbanı olduk biraz da
Nurdan6519 nazazra24 yok canım 3. Gebeliğim iki oğlum var 😁 onlarda hiç böyle bir durum yaşamadım hemen öğrenmiştik cinsiyeti ve hiç değişmedi ama bunda öyle değil bi kız bi erkek diyorlar tabi öncelikle hayırlı ve sağlıklı olması ama iki oğlum var bi kızım olsun çok isterim
hayalim35 Nurdan6519 bnm 2 doktor da kıza benzetti ama emin değilim dedi ondan ama hislerim beni asla yaniltmaz adım gibi biliyorum kız olduğunu çevredekiler soruyor belli değil mi die yok diyince bilerek söylemiyon durumu oluyor
Nurdan6519 aslansmommmm evet gördük ufak bir çıkıntı var en son gittiğim doktorum kızlarda da olur dedi bu çıkıntı emin olmadı yani resim burda bakabilirsiniz
aslansmommmm Nurdan6519 yani doktorlarda sasirdi cidden ama bu kdarda olmaz yani kizlarda bence bu baya erkegim diye bagiriyor ya 😄
Minezra Nurdan6519 erkek bence bildiğin ya nasıl kıza benzetti anlamadım da gerçi olabiliyor herşey mümkün😅