Hesenzade_f_g Ilk gebeliyimde 7 haftada düşük olmusdu. 6 ay sonra yine hamile kaldigimda doktorum dupaston yazdi. Arasdirdim dusuk yasayanlara falan iyi geliyormus
Mercan_35 _Mother_ bu ay femara,duphaston tedavisi gördüm canım yine ovulasyon yaptım ama ben😊 Beklemedeyim bat 6 👶🏼 Sen nasılsın,neler yaptın💞
_Mother_ Mercan_35 hiçbir şey yapmadım 😂 aynı skeilde düz devam doktorum korunmadan sonra ilk 6 ay normal olmaması dedi 4. Aya girdim işte buna yada olmazsa randevu alacam ama