evremy0 kendi çatlaklarım zaten balık etli oldugumdan vardı bio-oil yağ ve lierac kulanmaya başladım ama o kadar düzensiz ki anlatamam. Şimdi 6 ayımız bitmek üzere karnım büyüdü yuvarlak top gibiyiz ve yan bel çevrem de 2 kırmızı çatlak izi gördüm ilk taktım ama sonra bebegimden önemli değil yeter ki o içimde iyi olsun diye avuttum kendimi🥲🫶🏼