Arkadaşlae ani bir sancıyla 36 haftada sezeryan oldum 36 saat önce. Bebegim küvezde. Dogumdan sonra başlayıp hala devam eden makat agrım var sanki yırtılıyor makatım kas katı. Dikişlerim bile acımıyorken makat agrısı uzanırken bile dayanılmaz ilk 24 saat hiç gaz cıkmadı aglamaktan helak oldum. Ama o esnada bile agrıyordu zaten. Sizce bir şey mi oldu. Yoksa normal mi? Üçüncü sezeryanım daha önce böyle bir şey yaşamadım.