Kızlar merhaba salı günü şeker yüklemesi yapıldı 50 gr 1. Saat tokluk 159 çıktı. Doktorum dahiliyeye yönlendirdi dikkat et dedi salıya kadarda takip et tekrar gel dedi. Şimdi benm anlamadıgım bende net şeker var mı? Çalıştıgım için dün öğle yemeğinde 5-6 kasık kdar makarna yedim türlü yemeğinin yanında yoğurt buğday ekmeği 157 cıktı . Brokoli vs yediğim zaman 110-135 arası cıkıyor tokluk. Aabah kahvaltıda yumurta ekmek peynir yeşillik 110larda hep. Yani hiç mi tatlı yemicem artık bir dilim bilemiiii😭 nutella kavanozunu 3 günde kasıklar bitirirdim tatlı denince şerbetli olması lazım mesela ne bilim seviyordum açıkcası suan zorlanıyorum 😤açlıkta sabah 40-80 arası cıkıyor