Alynq ben özel takipliyim. Doktorum boşa para ödeme sağlık ocağında yaptır dedi. Sağlık ocağı biz yapmıyoruz dedi. Bende şehir hastanesinden randevu aldım kendi doktoruma da yazdım kaç gram yaptirayim diye. 75 gram glikoz aldım şehir hastanesine giderken. Elimde glikoz gördüler zaten şeker yüklemesi mi dediler evet dedim. Hemen o gün yaptılar