Egemoms1303 Tubidiy pozitif spinalcilerdenim bende 🥰 gaz çıktıktan sonra yeme içme başlayınca ve yürüyüş yapdıkça her şey çok güzel oluyor ❤ Güzel düşün güzel olsun.
Tubidiy Egemoms1303 ya ne güzel. Ben ameliyathaneden çıkayım gerisi hiç önemli değil diyorum ameliyat anı korkutuyor beni hiç ameliyat olmadığım için
Gloria06 Egemoms1303 gaz çıkışının doğumdan ne kadar süre sonra olması bekleniyor acaba? Mesela odamıza çıkacağız , sanırım 5 saate yakın yatıyor olacağız. O arada mı.?
Egemoms1303 Tubidiy yani kisiden kisiye farkedebilir belki ama inan hiç acımıyor burda çoğu kişi yaziyor ya sinek ısırığı cidden öyle 🙂 Damar yolu daha çok acıdı mesela benim 🤢
Egemoms1303 Tubidiy o ayri bi korku ama bende doğumdan alakasız o ortamdan korktum ve birazcık bayılır gibi oldum 🙈 ama korkulacak bisey yokmuş simdi olsa daha tecrübeliyim bayilmazdim😂
Egemoms1303 Gloria06 evet canım bana öyle demişlerdi benim çok çabuk çıktı ama o yüzden tam süreyi bilmiyorum 🙂
Egemoms1303 Tubidiy aslında tahminen hissediyorsun çünkü sedye sallanıyor ya o yüzden ama çocuk çıkınca o boşluğu hissettim 🤭 sonrasında dikilirken baski oluyor biraz ama ağrı acı o an yok tabi 🥰