Dilara_tekin Bebisbg34 Nisan böyle sümüksü yapıda oluyo kanla karışık oluyor canım kan az bisy oluyor
gizem-cbn Bebisbg34 36. Haftadayım o altta yazan akıntıları hep yaşadım nişan öyle kolay gelmiyor onu anladım ama
Blueberry0 Bebisbg34 bende de pembe leke gelmişti bi sorun çıkmadı şükür ama doktorunuza danışın bence. Çünkü nişan leke şeklinde değil Sümüksü pembemsi veya kanlı şekilde oluyor🙏🏻
Dilara_tekin Bebisbg34 yane canım sen sadece kan diyorsun bnce yine de bı görün görünmekten zarar cikmaz