Hayrisko Kızlar Çarşamba dogum yaptım ama bebegij surekli uyuyor uyanmiyor uyandırmak icin herşeyi yapiyorum ama yok mama yedikten sonra 4 5 saat uyuyir
Asyaeylul2816 Hayrisko ilk 20-30 gün 2saat aralıklarda besleyin yoksa satılık olablir ve sarılık bebekte uykuyla başlar ayak topuklarını sıkın burnunu sıkın görünü açın havalandırın elini kolunu hareket ettirin uyansın emsin
hunilimom Hayrisko sarılık oluyor ilk zamanlar buda uyku yapıyo 2 saatte bir ezmirmek veya mama vermek gerekiyor soyun burnuna hafif dokunun topuklariini sıkın
Mugemurside1 Hayrisko 4 5 saat uyumasına izin vermeyin 2 saatte bir siz uyandırıp besleyin. Benim oğlum sarılık olmuştu. Sürekli uyuyordu zorla uyandırıyorduk. Üstünü soyun, bezini açın, ıslak mendille yüzünü silin. Uyandırmaya çalışın
Bmbe21 Hayrisko merhaba bende çarşamba doğum yaptım benim bebeğim de gündüzleri uyuyup akşam bu saatlerde gözünü aciyor. Gündüzleri altını açıp temizliyorum o ara uyanıyor hemen memeyi tutturuyorum veya hafif burnunu sıkıp aglatiyorum o ara meme aramaya başlıyor zaten. Hastanede bebek hemsiresi böyle yapmami soyledi
Minigiim-vebenn52 Hayrisko mama zaten uyutuyor üç saat anne sütüne göre hastanedeki hemşire mama verdikten üç saat sonra uyandır demişti o şekilde uyandırıp emdirmen lazım ayaklarını gıdıkla burnunu sık altını aç yüzünü sil bi şekilde uyandır ki sarılık olmasın