mrvkrbyk Kızlar 35. haftaya yeni girdim iki gündür koltuktan ayaga kalkarken yataktan kalkarken aşırı kadık agrım oluyor biraz yürüyünce geçiyor sizde de oluyor mu bu durum normal mii
Umran_r1103 mrvkrbyk evet bende de kasık ağrıları başladı normal sanırım bugün doktora gittim herşey yolundaydı
Kader-cevahir mrvkrbyk bende 35. Haftadayım kasık ağrısı değil ama akşamları vajinada baskı hissediyorum genelde
Rumeysa-Tok mrvkrbyk bende 34 haftalık hamileyim aynı durum bende de var canım çok acıyor zorla yürüyorum
Zeyna01 mrvkrbyk Bende şuan tam 35+2 kontrol vardı benimde 37 çatal var normal doğum istiyorum bakalım 2700 dedi kilosuna
mrvkrbyk Benimde pazartesi randevum içimi rahatlattınız sizinde aynı mıydı belirtileriniz otururken pek birşey yok ama kalkarken çok zorlanıyorum
Umran_r1103 mrvkrbyk 2800 gram şu an doktorum normal doğum seni çok yıpratır dedi bebek kalıplı uzun boylu dedi ben normal istiyodum ama tabi nolcak bilmiyorum bakalım hayırlısı tabi sizin nasıl
mrvkrbyk Umran_r1103 inşallah hakkımızda hayırlısı olsun ben 10 gün önce gittiğimde 2700 dü şuan bilmiyorum pazartesi öğrencem ama 3 olmuştur sanırım en fazla benimde ilk hamileliğim bende normal istiyorum ama doktorum 38 de çatı muayenesi yapınca karar vericez dedi bakalım
nih Umran_r1103 benim de tam 35de 2800 dedi doktor, kafası büyük olduğundan ve boynuna çift kordon dolandığından sezeryana karar verildi :( Hatta sanırım en geç 37de alacak
nih Umran_r1103 Hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🥲 Sona yaklaştıkça daha da geriliyorum, eskiden hareket hissetmeyince endişe etmezdim şimdi sanki sürekli bir şey var gibi hissediyorum
Ozlemgokce benim de aynı hafta kasık ve bel ağrıları başladı ama normal artık bebeklerimiz ağırlaşıyor