Kızlar biri 1 yaşında biri inşallah yeni doğacak pes peşe bebislerim var. Travel almıştık ilk bebek için fakat evimiz 2.kat asansör yok tek başıma asla çıkamadım bir yere çok zor oldu yani iki kere in çık yapıyordum. Şimdi tekrar bi araba bakıyoruz ama yer kaplamayan taşıması hafif ne önerirsiniz kabin mi baston mu daha iyi olur?
Bir de iki küçük bebekle tek araba kullanım nasıl oluyor