lidyamom Tuhaf gelebilir belki ama belim acayip kaşınıyor kuruluk var sürekli var mı aynı durumu yaşayan 🙄
B1cnm canım aynı hafta bende yaşadım deli gibi kaşınıyordu 16 haftada geçti diye bilirim o kaşıntı ara ara geliyor nemlendir orayı sürekli şuan 20 haftadayım şuanlık zorlamıyor
lidyamom B1cnm B1cnm teşekkür ederim valla kıpkırmızı tahriş oluyor artık ve sürekli nemlendirici yada yağ sürüyorum anında çekiyor sanki geriliyor mu karından dolayı diye geldi aklıma ama bilemedim o durumda karnım kaşınırdı sanırım neyse 🙄