Merhabalar hanımlar 4 yaşındaki kızımın genital bölgesinde şişlik var dudağın biri şiş ve kızarık, bugün acile götürdüm o kadar çok kalabalıktı ki sırada 70 kişi vardı 1 saat kadar bekledik ilerlemiyo sırada saat geç oldu diye beklemedi eşim oğlum da kv demdeydi, yani neden oldu bilmiyorum o kadar çok dikkat ediyorum ki aslında çamaşırlarını ayrı yıkıyorum, başka bı yere gittiğimizde tuvaleti kullanmıyoruz resmen, çişini yaptirirken kucağımda tutuyorum ne iyi gelir ne yapmalıyım bilmiyorum lütfen bı fikrinizi söyleyin yarın idrar testi için tekrar goturucem ama kaşıntı için ne iyi gelir 😢