Minnakbiri Kızlar bir şey danışmak istiyorum kimyasal gebelik kaç günde kendini belli eder.Bugün kan testim çıktı çok şükür pozitif ama düşecek değer diye korkuyorum.8 ocak son regl tarihim 48.85 çıktı sonucum bugün.Biraz da ağrım vardı bugün korktum
Melekprenses Minnakbiri pazartesi tektsr kan vermeden anlayamazsin kimyasal.olup olmadigini bazen 2kere nirmal.ilerleyip sonradan dusebiliyir bazen cok az yukselip sonradan guzel tukselebiliyor. Simdiden birsey soylemek sacma.olur 2gunde 1 kan verip artisa bakilmasi lazim. Kanaman baslarsa regl gibi o zaman kimyasal olabiliyor. Kimyasal olmayip dis gebelikte olabiliyor bunu ilerleyen zaman anlayabilirsin bence bunu dusunup sters yapma tadini cikar
Yasminnnnn Minnakbiri Ben kimyasal gebelik yaşadım ilk beta 8 çıktı sonra 15 oldu 15 den sonra düşmeye başladı benim
Asyaeylul2816 Minnakbiri tekrar aralıklı günlerde kan verin değer 2katı oluyorsa hep kimyasal değildir
Esranur_53 Minnakbiri bende 20 ile ögrendim 26 ya cikti beklenen adetimin gecikmesinden sonraki 5. Gün kanamam başladı
Yasminnnnn Minnakbiri Regl iki gün geçmişti ama senin son regl 8 Ocak diyorsun kimyasal değildir diye düşünüyorum
Minnakbiri Teşekkür ederim inşallah sizlerin de sonrasında sağlıklı hamilelikleri olmuştur olmadıysa da inşallah en kısa sürede olur 😊 evet salı günü tekrar kan vereceğim sadece değerler nasıl oluyor bilmiyorum
Esranur_53 Minnakbiri kimyasal degildir cokta saglikli bi gebelik bence hic stres yapma paylas bizimle olur mu
2312345467 Minnakbiri ilk kan verdiğimde Çarşamba günü 48 cikmisiti cuma günü değerim aynı çıkmıştı pazartesi hastaneye gittiğimde zaten kanamam başladı kan aldılar beta 9 olmuştu
Kader-B Minnakbiri benim ilk gebeliğim kimyasalda bende o şekilde öğrendim kimyasal gebeliğin nasıl olduğunu
Mervevebebegi15 Minnakbiri kimyasal gebelikte 5. 6. Haftadan sonra adet oluyorsun öyle atılıyor vücuttan ama bence rahat olun sağlıksız bir gebelik olmadığı sürece düşük olmaz zaten bta hcg artışlarınız düzenli yükselmezse ya da %60 dan az bir değer artarsa kimyasal şüphesi olabilir
Minnakbiri Mervevebebegi15 şimdi lavaboya kalktım peçeteye kan geliyor sildikçe damla damla ve bildiğimiz kırmızı korkuyorum bir şey olur mu ? Ağrım falan yok ama açık renk falan değil bildiğimiz parlak kırmız @Kader-B
Mervevebebegi15 Minnakbiri merhaba ne yaptınız gelişmeler iyidir umarım kimyasal gebelik kanaması normal adet gibi