Tugcemiss- Kızlar 38+2 olduk hiç sancı yok doktorum bugün gelmezse 40+2 de suni sancı vererek doğumu başlatacak yürüyüş ve merdiven önerilirizden hariç havalar soğuk olduğu için yürüyüş yapamıyorum fazla merdiven inip çıkabiliyorum
egecandeniz Tugcemiss- ben 39+5 te doğurmuştum bence o zamana kadar başlar zaten ilişki ve rahim kasılması baya etkili diye biliyorum
Ayssedmn snowglobe Öyle bişe yok cidden yok saçmalık ilk hamileliğimde bu yüzden sürekli neredeyse her gün ilişkiye girdim sonuç 0 açıklık ve sezeryan ☺️ inanmayın böyle şeylere kendinizi yıpratmayın
Helin5665 Benimde 40 hafta 5 günlük doktur pazartesi günü ne kadar sancin falan olmasa gel suni sancı verecez dedi çok korkuyorum hiç sancım yok yurus falan da yapıyorum tık yok 😞