ysmnnnn Kızlar 13. Haftadayım ama birkaç zamandır baş ağrısı yaşıyorum kimi zAman çok şiddetli kimi zaman gelip geçici yaşayan önerisi olan var mı ağrı kesici almadım hiç parol alınabilirmiş başka yöntem bilen var mı🙏🏻🤦🏼♀️
GmysRmzn ysmnnnn canim masaj yap birseyle basini bagla yat ne yaparsan yap cokta gecmiyor 17 haftaym hala agriyr
Ikosa ysmnnnn tansiyonuna baktırdın mı hiç. Aynı skıntıyı o dönemler bende yasadım tansiyonum düşük çıkmıştı ondanmıs.
Handanby ysmnnnn o haftalarda yüksek kan basıncından ağrı olabiliyor nane yağı sürmüştüm alnıma o geçirmişti vazelin falan varsa sürün deneyin belki iyi gelir
Berilikom ysmnnnn 14bhaftaya kadar hergün ağrırdı hep direndim ilaç almadım damarlar sıkışırmış ilk haftalarda geçiyor sabır bol oksijen bol su şimdi 31. Haftamdayım vitamin harici çok şükür ilaç kullanmadım
Ikosa ysmnnnn evet normalmiş ama agrıda dayanılmaz olunca bana tuzlu ayran iç ayakların yüksekte olcak sekilde uzan dinlen demişti.
ysmnnnn Berilikom maşallahh canım Allah bize de o haftaları nasip etsin inşallahh bende ilaç almamak için direniyorum sadece dr verdiği demir ve vitamini alıyorum
Nryseda ysmnnnn o haftalarda benim de çok ağrıyordu. Genelde erkek bebek bekleyenlerde olurmuş. Sabret 1 2 haftaya geçer
ceco ysmnnnn benim halen nerdeyse hergün ağrıyor 15+3 üz ben hep uyuyordum birkaç kere parol aldım birde başına yağlık bağladım uyudum bazen serum yedim 😭😰😔😔
Aysenur01 Ben de13.hafta ve başımdan çat diye ses gelecek diye korkuyorum artık kafamı kaldıramıyorum çok büyük ağrı çekiyorum migren vardı zaten bu seferde hiç azalmıyor şiddeti benim de erkek gibiymiş demek ondan mı oluyor ☹️ Napıcam bu ağrıyla gözlerim kapanıyor 😟