sevdenurnur anlatayım hemen. ben normalde 15 şubatta doğum yapacaktım ama tansiyonla 30. Haftadan beri uğraşıyorum önce diyetle kontrol altına aldım sonra malesef ilaca geçtik 140/90 la başladı ilaçla 33 e kadar kontrol altına aldık. Fakat 34 ten sonra günde 6 tane içmeme rağmen 15/10 16/10 çıkıyordu baş ağrım çok oluyordu tabi. Tahliller ilaçlar derken bir süre 6 taneyle 36 ya kadar idare ettik. Fakat bu hafta 16/10 ları gördüm çok fazla bu yüzden kardiyolojiye gittim ve alfameti 8 e çıkardı 4*2. Kendi doktorumda tansiyonu 8 tane ilaçlada dengede tutamayacağız bir zaman sonra 8 şubatta gel doğum yaptırıcam dedi tam 37+0 da yani perşmbe günü. Şuan tansiyonum 12/8 130/90 bazen yorulursam 140/90 üstü ama bol bol dinlenin ve stres yapmayın kafanızı dağıtın gerçekten çok önemli. Ve unutmayın ki herkes aynı şeyleri yaşamıyor sizde farklı olabilir.