Tklc yani bem Mustafa Yıldız ‘a gittim doğumumumda orda oldu ama ben doktordan memnundum gebeliğimin basından beri takipliyidm zaten ama kaba bi davranışı görmedim hiç sonuc öğrenmek için aradığınızda sizinle kim ilgilendi bilmiyorum ama orda bankoda duranlarda biraz sert ama aldırıs etmeyin doktoru gözüm kapalı tavsiye ederim tatlı dili ile sizi kırmadan etmeden güzel bi sekilde gebelik süreci geçirmenizi sağlıyor bende sıkıntılı süreçler atlattım ama inanın doktor desteği cok önemli