İkiz bebeklerime 22 haftalık hamileyim bir hafta önce kan değerlerim çok düştü akdeniz anemisiyim tahliller yapıldıktan sonra sol göğsümün altında ağrı hissetmeye başladım neyse yapılan tetkiklerden sonra dalak iki katı büyüdüğünü saptadılar Kıbrısta yaşıyorum adanaya sevk ettiler oradaki kurul ameliyat isterlerse yapılacak başına gelen var mı acaba stresten duramıyorum yerimde 🥺