Zeynepbayav ben suan 32 haftalığım bu haftaya kadar hep orda takipliydim doktorum neslihat bahat cok memnundun aşırı ilgili ve güzel yüzlü doktorum ama hastane cok para gözz doğum fiyatı aldım nerden öpceklerini şaşırmışlar ilk değişmek istemiyordum cünkü doktoruma cok güveniyordum indirim yapılıyormu diye araştırdım birinci ve ikinci derece dışındakilere yapmıyolarmış oyüzden başka doktora başladım :)