Esraburhnkulu Kızlar yazmistim zaten daha once de bilenler bilir..ben 10 gun önce ilk kontrolume gittim 4 haftalik dedi bugun tekrar kontrole çağırdı ve 8 hafta 5 günlük dedi nasıl olur diyorum doktor bu kötü bişey değil haftasıyla uyumlu diyor.son adet tarihimle evet uyumlu ultrasinda birkaç gün önce veya arkada olabiliyor dedi ve 8 haftalık dedi suyu ve gelişimi çok iyi kalp atislarini da iyi duyduk hiç bir sorunum da yok çok şükür.. son adet tarihim 27 Ekim birde siz hesaplayın ya .. bi sorun yoktur değilmi .. kadın 4 haftalık dedi 10 gün önce ama şimdi 2 aylık diyor..bende bilemedim
Kbra7777 Esraburhnkulu bence farklı bir doktora daha gitmelisin ben olsan öyle yapardım bende daha yeniyim tecrübem yok sadece fikrim bu cnm
Elizveannesi Esraburhnkulu sat'a göre doğru 8 hafta dolmuş, 9un içindesin. Ama 10 gün önce nasıl 4 haftalık demişler ilginç 🤔
Esraburhnkulu Kbra7777 yok benimki ikinci hamileliğim az cok tecrubem var da burda uygulamada da 8 haftalık yazıyor ..bende bilmiyom valla :)
bulutunannesi33 yanı adet tarıhıne bakaraanız suan hemen hemen 8haftalık bebek ama ılk basda neden 4hafta demıs bılemedm
Eda0509 Esraburhnkulu bilemedimki canım belki keseye göre demiştir öyle. Bebek gözükünce artık bebeğe göre söylenir hafta. Belki ondan değişmiştir.
Minikpanda Esraburhnkulu şasirma. Canim İlk zamanlar eksikte cikabilir fazlada sonradan gununu tamamlayip geciyorlar bile sen adet tarihine gore gununu haftasini bilsen yeterli