Sağlık ocağındaki hemşireden artık gına geldi kendisi çok gıcık beri bir soruyu on kere soruyor gerçekten ayakta bekletiyor demiyor hamiledir kısa tutayım sordugu sorular da hep aynı hep aynı bıktım şimdi de bir haftadır yakamdan düşmüyor 37 haftalık hamileyim artı çocuğum da var arıyor emzirme desteği verecekmiş gel diye ben zaten ilk çocuğumdan tecrübeliyim bilmediğim şeyler değil gitmedim bugün aradı pzt gel diye yani anlamıyor zaten hastalık salgın var hem hamileyim çocuğum da var gitmek zor bıktım artık birdaki aradığında ne yapabilirim kızlar 😩