Pozitif sezaryan doğum hikayem
Öncelikle happy mom ailesine teşekkür ederim bu uygulamada çok şey öğrendim birbirimize çok faydamız oldu . 39+0 da doğum yaptım nişanım 3 gün öncesinde gelmişti 3 gün sonra sancılarım başladı . İstediğim doğumu bebeğimin başlatmasıydı öyle de oldu o yüzden planlı sezeryan istemedim Normal doğum istiyordum ama ben yapamadım bacılar yapan bacılarıma helal olsun 😬31 Ocak sancılarım başladı gündüz evde rahat geçirdim sancıları gece sabah 5 e kadar 20 dk bir düzenli sancılarım vardı. Sıcak duş sancı geldiğinde çömelme vs diyerek sancıları karşıladım Sabah 5 den 7 ye kadar 5 dakikaya bir düştü sancıları artık dayanılmaz hal almıştı o sancılara 5 cm açılmışımdır diye düşündüm 7 de clinici aradım dayanamıyorum diye zaten o gün sabah 10 da normal randevum vardı . Doktorum hemen gel dedi sabah 7 de açtı önce nst sonra çatı muanesi derken 3 cm açılmam olduğunu öğrendim ve bu beni yıktı 😬 10’cm için beklemem lazım dı ve kaç saat sürecek bilmiyordum o sancılara dayanamadım ve sezeryan istedim hemen hastaneye geçtik 45 dk sonra sezaryana alındım doktorum o gün umreden gelmişti ameliyat esnasında meryem suresini açtı hem dualar eşliğinde hemde sohbet ederek sezeryanımı yaptı. Belden uyuşturuldum o bahsedilen iğne sonda hepsi basit şeyler asla korkmayın . Ameliyat ekibi çok iyiydi sürekli beni konuşturdurdular Korkma diye tenkin ediyorlardı korkum yokdu biran önce beni uyusturun doğum sancısı çekiyorum dedim 😬nasıl geçti anlamadım bile . Dakikalar sonrası kızıma kavuştum o duygu paha biçilemez .yani anlayacağınız hem normal doğum sancısı çektim hem de sezaryan sancısı 😬 her iki doğum şekli de zor arkadaşlar kolay bir şey değil nerde hamile kadın görsem dua ederim artık. Bugün 2 günlük olacağız sezaryan sonrası süreç kolay diyemem ama geçiyor ilk ayağa kalkış yürüme sonrası biraz daha kolaya biniyor . Doğum yapacak tüm annelere Allahım kolaylık sabır şifa versin . Uzun oldu hakkınızı helal edin sormak istediğiniz başka bir şey varsa cevaplarım ❤️