D27777 Kızlar 8+4 günlük hamileyim ara sıra kasıklarım ağrıyordu bir saattir uzandığımdan beri karnım sancılanıyor büyük tuvaletim varmış gibi ama yok böyle bir durum yaşayan oldumu ???
Meli2133 D27777 şu an bende öyleyim 8+4 dedigin gibi büyük tuvalete ciksam rahatlicakmis gibbi hissediyorum 😂
AjdaDiri Aynı gündeyiz canım benimde kaç gündür ağrı vardı üstüne kahverengi lekelenme olunca bugün doktora gittim düşük tehlikemin olduğu söyledi Protestan verdi
D27777 AjdaDiri nasıl bir ağrı bende öğrendiğimde kese kanamalıydı ama geçen hafta perşembe gittiğimde düzelmişti kalp atışınında olduğunu söyledi. Benim üçüncü gebeliğim ama ilk kez karnım sancılanıyor rahim krampı değil karında sancı var
Kardelenylmz D27777 rica ederim canım kanaman olmadığı sürece korkma bebiş tutunmaya çalışıyor sana annesi oda birazcık ağrı yapıyor
D27777 Meli2133 ama tuvaletin yok degilmi bilmiyorum tuhaf benim diğer hamileliklerim böyle olmamıştı demekki hepsi farklı oluyormuş
Meli2133 D27777 yok kız gaz var zannediyorum oluyor hafif ama iki gündür böyle hissediyorum rahim büyüyor diye düşünüyorum sende aklına kötü birşeyler getirme inşallah iyiler bebişlerimiz