Minanin_Annesi Kızlar her doktora gittiğimde daha önceki aklımda kalan soruları unutuyorum hep. Sizler neler soruyorsunuz ve biraz cekingenim galiba😏 Sormam gereken neler var mesela 14+5 iz bu arada
NaimeYilmaz Minanin_Annesi Bugün yeni bi doktora başladım 15 dk kaldm odasında 15dk boyunca hıc susmadı aklıma gelmeyen seylerı bile söledi 🤗 Bazı skntılarm oluo ama okuyarak her konuda bilgi sahıbı olabılıoruz artk . pek kafamda soruyla gıtmıorm ben.
Yenidenanne Minanin_Annesi canım ya aynı sorun bendede vardı bende 14 üm ve ben genel olarak hayatımdaki yapmam gereken almam gereken herşeyi not alan biriyim herzaman yanımda taşıdığım küçük bi defterim var ona yazarım ve doktorun kapısında beklerken eşime sorcağım herşeyi adete sözlü sınava girer gibi sayarım 😂
NaimeYilmaz Minanin_Annesi özellikle geldm buna . Bağdaş kurmus otururken yakaladk bebişi ☺Önce kız dedi sonra oda ne çıkıntı goruyorm dedı sanrm erkek ama 1 ay snra netlescek sen daha yenı gıdıcen sanrm ?