ece99sultis20 bende aynı durumdayım bir oğlum var kıza odaklandım geçen hafta kendi doktorum göremedi başka doktora yönlendirdi oda zar zor hayırlı olsun erkek dedi ama hala icimden bir ses kız diyor sizi anlıyorum asla yadirgamiyorum ilk duyduğumda bir tık üzüldüm kızımda olsun isterdim diye sonra kendime kızdım Allah’a ve karşındakine haksizlik degilmi diye sonra dedim istemek bizden vermesi Allah’tan karmaşık duygulardayim rabbim sağlıkla dogmalarini nasip etsin inşallah