38.hafta. Kilo bugün 2750 gr geldi. Doktor normal, o kadar abartılacak bi durum yok hatta normal doğum için daha iyi dedi. Ama ben almışım toplamda 17 kilo, hiç mi yediklerim bebeğime gitmez ya :(
Yumurta kaşar ceviz muz.. bunları her gün yiyorum zaten . Haftada bir balık falan filan.
Anne baba olarak minyon insanlar da değiliz.
Biraz daha takviye ne yesem acaba?