EsmaK ilk gidişimde böyle düşünmüş biri olarak cevap yazmak istiyorum 🤸♀️ Bende çok soğuk buldum hatta bi daha gitmeyeceğim dedim ama eşim doçent diye çok ısrar etti ikinci gidişimde çok Güleryüzlü şakalar havada uçuştu vs velhasıl iyi ki vazgeçmemişim verdiği güven bile yeter gözüm kapalı güvenmek hepsinden değerli,ilk gittiğimde demekki modu düşüktü diye yordum ben.