Kızlar cuma sabah yatış yaptık normal olacaktı aslında ama bir sürü sancı çektim ama açılma 0 di doktorum sezeryana alalım.bence dedi ben de ona güvenerek tamamdır dedim önce sonda takıldı daha sonra sandalyeye koydular beni ameliyathaneye doğru yola çıktık tabi ben orda 1. Oğlumu görünce duygulanip ağladım neyse imza vs derken ameliyathaneye girdik gayet sohbetli hoş ortamdi çok güzel sohbet edip ilgilendiler 1. Sezeryanim bir travma idi o yzuden bundan da korkuyodum neyse spinal istedim ben herkese de onerimdir 1. Geneldi ve berbattı ama bu spinaldi ve güzeldi o an oturttular beni masaya önce belden iğne yaptılar 1. Yaptığı olmadı bir tane daha yaptı kasma dedi sohbet etti ben de dediklerini yaptım kendimi serbest bıraktım oldu neyse uzandirdilar sonra doktor geldi tabi herkes benle sohbet iceriisnde çünkü titriyorum soğuk korkuyorum sohbet ederken bir baktım.bebem çıkmış doktorumjn eli hızlıydı 5 dkkda çıkardı çıkarırken böyle değişik bir şey hissediyorsunuz sanki içinizde savaş var değişikti 😀😀 çıktı sonra sadece dokunma gibi hisler oluyo bebeğimi öptüm kokladım.o an görmek onu çok güzel bir şey o yüzden kesinlikle spinal olunuz önerim veee ameliyat bitti odaya alındım hemen bebeğimi emzirdim uyuşukluk zaten 4 5 saat geçmiyor gecince sondayi çekiyorlar ustunuzu giyiniyorsunuz veee ilk yürüyüş ne kadar çok yürürseniz acilarinizin üstüne o kadar iyi olursunuz tek sorunum aşırı boyun ve bel ağrım var 1. Günüm daha su an ve ağrılarım normal olarak var sürekli yürümeye çalışıyorum gaz çıkardım su içiyorum bol.bol sormak istedikleriniz varsa alabilirim 🥰🥰🥰